2011. június 5., vasárnap

Makrobiotikus epres "joghurt"

Beköszöntött a nyár és a szervezetünk is egyre jobban vágyakozik a hűsítő finomságok után. Régebben nagyon szerettem a különféle gyümölcsös joghurtokat, ám a makrobiotikus étkezésből mellőzni kell a tejtermékeket.
Hamis joghurtom alap ötletét Snoopy epres fagylaltja adta, ami szinte ugyanígy készíthető, csak kihagytam belőle a rizsszirupot, mert jómagam jobb szeretem kissé savanykásabban, így jobban is hasonlít egy joghurtra az íze, illetve az igen érett eprek amúgy is elég édesek. Továbbá a joghurtot nem kell sokáig a fagyasztóba tenni, egy órácska is elegendő, hogy a kellő állagot és hőmérsékletet elérje. Íze, azt hiszem vetekszik bármely tej alapú joghurttal, ráadásul természetes és egészséges.
Már csak a hozzávalók és a nagyon egyszerű elkészítési folyamat maradt a végére...

Hozzávalók:
-1 doboz rizstejszín
-kb. 1 kg eper
A hozzávalókat egy edényben botmixerrel összeturmixoljuk és egy órácskára fagyasztóba tesszük.

...továbbá egy kép. A fotót sajnos a telefonommal rögzítettem, emiatt nem túl éles a kép, de azért a "joghurt" remélem, így is megkívánható. :)



2 megjegyzés:

  1. Szió,

    Nagyon rég jártam nálad, kicsit elhanyagoltam a blogom. Szólni szeretnék, hogy meghívós lett a blogom de ha szeretnél tovább olvasni szívesen küldök meghívót. :) (gasztrosnoopy)
    Remélem jól vagy!

    VálaszTörlés
  2. Szia Snoopy!

    Én is hanyagoltam nagyon a blogom, mindenképpen szeretnék hozzád feliratkozni, mert megint nagy szükségem van a motivációra a főzéshez. Kérlek vegyél fel a blogodba!
    Köszi,
    Miumiu

    VálaszTörlés